اتصال کتابخانه شهید باهنر گزیک به نرم افزار سامان

همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب، اتصال کلیه کتابخانه های شهرستان درمیان به نرم افزار تحت وب سامان صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان درمیان، کتابخانه ی شهید باهنر گزیک طی هفته جاری به نرم افزار سامان متصل شدو از این پس توسط  نرم افزار سامان به مراجعین خدمات ارائه خواهد داد 

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی

مسئول کتابخانه شهید باهنر گزیک خبر داداجرای 10 برنامه فرهنگی در کتابخانه شهید باهنر گزیک شهرستان درمیانمسئول کتابخانه شهید باهنر گزیک از اجرا شدن و برگزاری 10 برنامه طی هفته کتاب در این کتابخانه عمومی خبر داد.

مسئول کتابخانه شهید باهنر گزیک از اجرا شدن و برگزاری 10 برنامه طی هفته کتاب در این کتابخانه عمومی خبر داد.

به گزارش ستاد خبری هفته کتاب خراسان جنوبی، هانیه غیبی با اعلام این خبر افزود: در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی دانش آموزان کلاس پنجم دبستان پسرانه شهید مولوی به منظور آشنایی با کتاب های مرجع و طرز استفاده از آن از کتابخانه شهید باهنر بازدید به کردند.

وی ادامه داد: در چهارمین روز از هفته کتاب 30 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه شهید غیبی از این کتابخانه بازدید به عمل آوردند که طی آن تعدادی به عضویت کتابخانه در آمدند و برنامه قصه گویی برای آنها اجرا شد.

مسئول کتابخانه شهید باهنر گزیک افزود: در ششمین روز از هفته کتاب نونهالان مهدکودک خضرای این شهر از کتابخانه دیدن کردند و طی این مراسم برنامه قصه گویی(کلاغ ها و فرار) برای کودکان انجام شد.

غیبی با بیان اینکه رئیس شورای اسلامی شهر گزیک در هفتمین روز از هفته کتاب از این کتابخانه بازدید کرد، گفت: وی در این بازدید قول مساعدت در ارتباط با پیگیری مشکلات کتابخانه شهید باهنر را داد.

وی از عضویت رایگان در ششمین روز از هفته کتاب در این کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: از کتابخوانان برتر در گروه سنی کودک در هفته کتاب تقدیر شده است.