جمع خوانی کتاب گاوی که الاغ شد توسط اعضا کتابخانه شهید باهنر

جمع خوانی کتاب "گاوی که الاغ شد" نوشته منوچهر نعیمی قمی از انتشارات موسسه فرهنگی نشر رامین توسط اعضا انجام شد که برای تشویق به کتاب خواندن  اعضا کودک کتابخانه صورت گرفت. در این جمع به انتخاب و علاقه خود اعضا کتاب "خانه خاله پیرزن دور نیست" نوشته علی اصغر سید آبادی و دو کتاب دیگر این سری به نام های "مامان بزی پشت در است" و" امشب بزغاله ها خوابشان نمی آید" پرداختند.  

برگزاری مسابقات نقاشی، دارت و دو در کتابخانه شهید باهنر گزیک

به مناسبت عید قربان تا غدیر مسابقه فرهنگی و ورزشی( دارت ،دو ، نقاشی) در کتابخانه شهید باهنر برگزار گردید. 

در این مسابقه که باحضور فعال اعضا کتابخانه برگزار شد در کنار هم به نقاشی و مسابقه دو ،دارت انجام دادند. اعضا خردسال نیز به رنگ آمیزی نقاشی ها پرداختند و در پایان به پنج نفر از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد. 

برندگان: مائده خسروی- طاهره مهدوی- مریم رحمانپور- اسماعیل خسروی- احسان مهدوی 

 

 

هفته دولت را به دولت مردان مردم تبریک عرض می کنیم

  

هفته دولت یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت و تمامی مدیران و مسئولان و کارمندان ارزنده و تمامی نیروهای پر تلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامی ایران قرار داده اند، تبریک عرض می کنیم و توفیق روز افزون این بزرگواران را از خداوند منان خواستاریم.