نمایشگاه کتاب در ایام محرم در کتابخانه شهید باهنر


 

نمایشگاه کتابی با موضوع محرم از کتابهای کتابخانه با عناوین یک غنچه صد زخم؛تشنه لبان؛مهمان کوچک؛ردپای خورشید از ولادت تا شهادت امام حسین؛فتح خون؛امیر گل ها؛ نیلوفر نیایش: عصر آن روز : بگذار اینجا بمانم؛ فرزندان امام حسین:زنان عاشورایی : در اوج غربت: و.... در دهه محرم در کتابخانه برپا بود.

برنامه های دیگر کتابخانه شهید باهنر در هفته کودک

ضمن دیدار اعضا کودک از کتابخانه شهید باهنر در این دیدار قصه گویی از کتاب "سوار سوم زندگی امام حسین" و "مهمان کوچک"و اجرای نمایش عروسکی از کتاب گاوی که الاغ شد توسط اعضا کودک انجام شد که شور و شوق علاقه به کتابخوانی را در بچه های بیشتر کرد. 

قصه گویی برای اعضا خردسال در هفته کودک

در هفته جهانی کودک قصه گویی برا ی کودکان و خردسالان از کتابهای عصر آن روز نوشته ابراهیم حسن بیگی و کتاب یک اسب و دو سوار نوشته مهدی شجاعی و کتاب بگذار اینجا بمانم و چند داستان از کتاب سوار سوم داستان زندگی اما حسین نوشته محمد کاظم مزینانی به مناسب ایام محرم برای گروه کودک و خردسال گفته شد. . 

 

برگزاری مسابقه ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه شهید باهنر

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه هفت سنگ بین خواهران نوجوان در تاریخ 7/7/95برگزار شد. در این مسابقه 15 نفر شرکت کردند . یک گروه چهار نفر برنده مسابقه شد که جوایز این مسابقه را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقبل نمودند. 

تشکر اعضا کتابخانه شهید باهنر بابت کتاب های قشنگی که برای آنها فرستاده شده بود

 اعضا کتابخانه شهید باهنر از کتابهای قشنگ و خلاقانه ای که برایشان فرستاده شده بود استقبال کردند و از شعرهای خوب وطراحی زیبای آن لذت بردند.آنها از زحمات شما عزیزان تشکر کردند و دوست دارند کتابهای بسیار دیگری برای آنها بفرستید.