بازدید دانش آموزان دبیرستان مولایی از کتابخانه شهید باهنر

روز گذشته دانش آموزان پسر دبیرستان مولایی آواز  با سرپرستی آقای خلیلی از کتابخانه شهید باهنر گزیک بازدید کردند. آقای خلیلی علت این دیداراز کتابخانه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد. دانش آموزان با فعالیت های کتابخانه، بخش ها، مجموعه کتابخانه رده بندی و موضوعات کتابها آشنا شدند. دانش آموزان ضمن عضویت در کتابخانه و امانت کتاب، بسته فرهنگی مجلات از طرف کتابخانه به آنها اهدا شد. 

 

روز کتاب کودک

خردسالان  مهد کودک خضرا به همراه مربیشان از کتابخانه شهید باهنر دیدن کردند .در این دیدار کودکان با تصاویر داستانی ءقصه گفتند. کودکان عضو کتابخانه از مجلات و کتابهای قصه کتابخانه به امانت بردند . کتاب داستانی که به انتخاب خودشان بود برایشان قصه گفته شد.و در پایان برای تشکر از مادرانشان شعری که برای روز مادر آماده کرده بودن خواندن. 

 

نمایشگاه کتاب به مناسبت روز زن در کتابخانه شهید باهنر

نمایشگاهی از کتابهایی با مضمون مادر، زن، خانواده در طول هفته در کتابخانه شهید باهنر برپا شد. 

اهدا مجلات به مناسبت روز زن

به مناسبت روز زن و مادرمجلاتی با عناوین متناسب با این روز به پایگاه بسیج خواهران و اعضا فعال خانم در این هفته اهدا شد. 

به مناسبت روز زن

وقتی که بوسه آخر را زد

دل کند و دلش و تو را به خــدا سپرد

سعی کرد در آخریـטּ نگاه، حسرت را در چشمانش نبینی

و همه را در دل ریخت. . .

حال که نیستی با ایـטּ چشماטּ کم سو

به کدام گوشه ی ایـטּ خانه بنگرم

که خاطره ای 

از تو در ان نباشد

 به مناسبت روز زن به دیدار مادر شهید یار محمد غیبی رفتیم و دلجویی از ایشان در پی درگذشت همسرشان حاج محمد حسین غیبی که مدت کوتاهی ست فوت نمودن را کردیم .لحظاتی با این مادر مهربان بودیم واز اشکی که با نام پسرش در چشمهایش حلقه زد و صبر ایشان که حضرت حق اجر عظیمی به ایشان و تمام مادران شهیدان عطا نماید.