برگزاری نمایشگاه کتاب و جمع خوانی کتاب در هفته کتاب

نمایشگاه کتابی با موضوع کتاب و علم  با عناوین کتاب و کتابخوانی ، روش های علاقه مند کردن نوجوانان به خواندن و سواد اطلاعاتی و ماخذ شناسی و.... در هفته کتاب در کتابخانه شهید باهنر بر پا شد.فعالیتهای دیگر این هفته جمع خوانی کتاب بود ، جمع خوانی کتاب "سرباز کوچک سربی و هفت داستان دیگر "نوشته ترانه امیر ابراهیمی و کتاب دیگر "پیش از بستن چمدان" نوشته مینو امین زاده که توسط اعضا دختر و پسر صورت گرفت.

نشست کتاب خوان با معرفی شش کتاب در هفته کتاب کتابخانه شهید باهنر برگزار گردید که به شرح ذیل می باشد:

آش نذری نوشته طاهره خردور از نتشارات نهاد کتابخانه های عمومی و نشر کتاب ارائه توسط مائده خسروی،

خرده مینا شرح حکایت هایی از گلستان سعدی شیرازی نوشته هیمو حسامی از انتشارات کردستان ارائه توسط مریم رحمانپور

درخت سخنگو نوشته مصطفی خرامان از انتشارات کتابهای بنفشه ارائه توسط فاطمه رضایی

آشنایی با سوره های قرآن کریم شرح و ترجه جز 8 نوشته فرزانه زنبقی از انتشارات لک لک ارئه توسط مائده باقری

کلوچه های خدا نوشته کلر ژوبرت از انتشارات کانون پرورش فکری ارائه توسط عادله باقری

دوست غار نشین من نوشته محمد کاظم اخوان از اتشارات کانون پرورش فکری ارائه توسط اسما یارایی

در این نشست دوستانه قسمت های از آن کتابها توسط اعضا دیگر نیز خوانده شد و پیشنهاد کتاب برای مطالعه گروهی داده شد و در پایان از اعضا با بسته فرهنگی تقدیر شد 

 

بازدید دانش آموزان از کتابخانه

دیدار مدارس و مهد کودک از کتابخانه شهید باهنر 

در هفته کتاب کتابخانه شهید باهنر میزبان بازدید های عمومی واعضا و مراجعین و علاقه مندان به کتاب بود. خردسالان مهد رضوان از کتابخانه دیدن کردند. قصه گویی از کتابهای جدید بخش کودک و شرکت در کارگاه نقاشی از فعالیتهای آنها بود. دیدار دانش آموزان دبستان پسرانه مولوی گزیک و دانش آموزان متوسطه اول مولایی آواز و شهید قربانزاده گزیک از کتابخانه بازدید کردند.. این دیدار ها با هدف آشنایی دانش آموزان با کتابخانه و کتابخوانی صورت گرفت . همچنین با برنامه های هفته کتاب آشنا شدن و در مسابقات فرهنگی شرکت کردند. 

  

عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

 اطلاعیه  

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 

شهروندان محترم و دوستداران کتاب به اطلاع می رساند بنا به موافقت دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی روز 24 آبان  در کتابخانه شهید باهنرعضویت رایگان بوده و فقط هزینه صدور کارت 500 تومان می باشد. همچنین جرایم دیرکرد اعضا کتابخانه عمومی که نسبت به باز گرداندن منابع دیر کردی خود به کتابخانه از تاریخ 22/8/95 تا 27/8/95 اقدام نمایند مورد بخشودگی کامل قرار می گیرد.

سی و دومین نشست کتاب خوان شهرستان درمیان کتابخانه شهید باهنر

سی و دومین نشست کتاب خوان ویژه کودک و نوجوان شهرستان درمیان

کتابخانه شهید باهنر گزیک

در این نشست به معرفی هشت کتاب پرداخته شد که به شرح ذیل می باشد:

کتابهای "پیش از بستن چمدان " نوشته مینو کریم زاده از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان/ارائه شده توسط نفیسه باقری(عضو کتابخانه)، "کتاب لطفا انسان باشید" نوشته محمود نامنی و رضا امان الهی از انتشارات آسیم/ ارائه توسط هانیه عبدالهی(عضو کتابخانه)، " بچه های کشتی رافائل" نوشته محمد رضا مرزوقی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان/ ارائه شده توسط آمنه عنانی( عضو کتابخانه)، " کرمی که هیولا شد" نوشته جعفر توزنده جانی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان/ارائه شده توسط شیدا فروتن( عضو کتابخانه)، مجموعه سه جلدی مدرسه عجیب(مدرسه سقوط می کند-مدرسه عجیب می شودبچه های کلاس خانم جولز)نوشته لوییس سکر ترجمه سپیده خلیلی از انتشارات کتابهای بنفشه/ ارائه شده توسط مینا رضایی،" مجموعه هفت جلدی آذرکر و جادوگر" نوشته مسلم ناصری از انتشارات افق/ ارائه شده توسط فائزه رضایی(عضو کتابخانه)، " هفت پیکر" نوشته عباس جهانگیریان از انتشارات پیدایش/ ارئه شده توسط اسما یارایی، "بابا لنگ دراز نوشته جین وبستر. ترجمه داریوش شاهین از ابر سفید/ ارائه شده توسط ماریه عبدالهی(عضو کتابخانه)، "صوفی و چراغ جادو" نوشته ابراهیم حسن بیگی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان/ارائه شده توسط شیدا فروتن

این کتابها از رمان های نوجوانان ویک کتاب در حوزه فلسفه و روانشناسی بود.

دیدار خردسالان مهد رضوان از کتابخانه شهید باهنرو برنامه های نقاشی و شعر خوانی و قصه گویی

خردسالان مهد رضوان با مربیان محترمشان از بخش های کتابخانه شهید باهنر دیدن کردند و با محیط کتابخانه آشنا شدن و برنامه های شعر خوانی ، نقاشی و قصه گویی از کتابها برای تشویق کودکان به کتاب و کتابخوانی انجام گرفت. 

.